onsdag 20 februari 2008

Sjuk

Jag är sjuk, har 38,3 i feber. Konstigt, för jag brukar aldrig bli sjuk. Jag har inte haft en influensa i hela mitt liv, så vitt jag kan se, och förkyld blir jag en gång vart tionde eller på sin höjd vart femte år. Men nu har jag haft feber i sträck i över ett och ett halvt dygn, vilket nästan aldrig hänt mig sedan kanske 18-årsåldern.

Mysko. Och hostar hela natten, har köpt Bafucin idag, det lindrar lite.

Jag var dum nog att åka till Stockholm idag med 38 grader, men jag är inte van vid att vara sängliggande. Få se hur jag gör imorgon.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Krya på dig snart, hoppas jag.

Varma tankar till dig

/Toppis

Erik Rodenborg sa...

Tack Toppis! Lite omtumlad just nu, men hoppas det stabiliseras snart....
Varma tankar, Kire

Påskfirandet - den kusliga bakgrunden

Långfredag....  Dagen då man ska fira hur "Guds son" offrades och torterades ihjäl för 2000 år sedan.  Många vet dock inte bakgrun...