lördag 26 september 2009

Lite problem

Har öronproppar på natten, för att slippa ljud som stör sömnen.

Nu har jag inatt i desperation för att öronpropparna inte riktigt stängde ute allt ljud i ett halvsovande tillstånd pressat in dem så mycket jag bara kunde.

Och nu kan jag inte få ut en av dem. Någon sa att jag borde gå till akuten. Men det är inte att tänka på, det är för dyrt.

Men så kommer jag på att en pincett skulle nog hjälpa (försökt med sax, kniv och annat olämpligt!). Men jag har ingen sådan, så jag får åka till något apotek som har öppet längre. Få se om det funkar.

TILLÄGG
Fick tag i en pincett, och det löste sig med en gång.

Inga kommentarer:

Påskfirandet - den kusliga bakgrunden

Långfredag....  Dagen då man ska fira hur "Guds son" offrades och torterades ihjäl för 2000 år sedan.  Många vet dock inte bakgrun...