måndag 4 november 2013

Försvunna kommentarer

Det har vid åtminstone två tillfällen verkat som om  kommentarer som skickats hit försvunnit. Dels vid ett tillfälle då bloggen inte var förhandsmodererad. Då kom en konmentar in och jag skrev ett svar till den. När jag skulle posta svaret  var det jag skulle svara på borta….

Nu var kommentaren undertecknad, så jag tog kontakt med dess författare, som bekräftade att hon hade skrivit den försvunna kommentaren.

Vid ett annat tillfälle var bloggen förhandsmodererad. Då såg jag att det fanns en anonym kommentar som skulle modereras. Men jag hade bråttom och tänkte att jag kunde kolla den senare. När jag kommit tillbaks var den borta.

Jag har ingen aning om vad det beror på. Den minst oroande förklaringen är väl att det är någon typ av datorbugg som spökar någon enstaka gång.

I vilket fall som helst, om  någon har skickat in en inte alltför extrem kommentar och den inte kommit in, eller kommit in och sedan försvunnit, hör av er på något sätt!

Inga kommentarer:

En fundamentalist som omvärderat Josua

Josuas bok är förmodligen den otäckaste boken i Bibeln. I den beskrivs hur Gud leder israeliterna i ett fälttåg med syftet att utrota den ka...