onsdag 18 mars 2015

Kommentarsfunktionen påsatt

Nu är det möjligt att kommentera igen. Men jag vill påpeka att detta är en klart odemokratisk blogg. Kommentarsfunktionen är modererad och jag tar bara in det som jag vill ta in.

Man kan se bloggen som en tidning. Det är redaktionen som bestämmer om insändare och debattartiklar ska tas in. Inte författarna till dessa.

Det står förstås sedan alla de som blir refuserade fritt att klaga på andra ställen på nätet om hur odemokratisk jag är...  ;-)

PS. Det har hänt någon enstaka gång att kommentarer försvunnit på något mystiskt sätt, utan att jag varit inblandad.  Om någon tycker att en helt harmlös kommentar försvunnit,  kan ju hen kontakta mig på något sätt.

Inga kommentarer:

Påskfirandet - den kusliga bakgrunden

Långfredag....  Dagen då man ska fira hur "Guds son" offrades och torterades ihjäl för 2000 år sedan.  Många vet dock inte bakgrun...