onsdag 7 september 2016

Min blogglista

Jag har en lista med "andras bloggar". Tidigare  har den funkat rent kronologiskt - ju senare inlägg ju högre upp. Men nu har något hänt med den.

Den är fortfarande kronologisk, men bara till en viss del. Den placerar oftast alla Google-bloggar högst, därefter kommer alla de andra. Inom den andra gruppen verkar det inte finnas några tidsangivelser alls. .

Obs jag skrev "oftast" för ibland (men alltmer sällan) går den tillbaks till det gamla vanliga hederliga systemet där kronologin styrde alt. Jag skrev "hederliga" för jag tycker det är ganska sunkigt om en Googlebloggs bloggista favoriserar just - Googlebloggar.
.........................................................................
TILLÄGG
De senaste dagarna har blogglistan dessbättre gått tillbaks till en rent kronologisk listning. Peppar, peppar...

Inga kommentarer:

Påskfirandet - den kusliga bakgrunden

Långfredag....  Dagen då man ska fira hur "Guds son" offrades och torterades ihjäl för 2000 år sedan.  Många vet dock inte bakgrun...